Thursday, March 5, 2009

Baby yg ke3





.............aku ingat aku nak kayuh pada malam tu..27-feb 09...biase laa..ari jumaat malam..memang aku kerap kayuh.... tapi...wife tak bagi..dia kata...contraction da makin kerap..and she decided to go to Pantai after solat Isyak...ok lerr aku pon brought her to Pantai Medical centre.

Than terus ke labor room.... then aku turun did the registration....Nurse check CTG...and noticed..the contraction..tak ler very frequent..every 10 mins..so my wife being advised to stay kat wad biase....and wait for Gynae tomorrow morning..aku pon..ingat nak balik umah lerr sebab bilik menunggu penuh...

aku drived and sampai umah jam 1230..terus tido....

230am bini called....kata nurse suruh datang.....so aku pon dgn rilex and slow..aku bgn... sebab. yg advised suruh dtg is nurse..not a doc.. so aku pon...slow lerrr..basuh muka..minum air skit..nad terus start kete.... sampai hospital jam 320am

sesampai ajer aku ..nurse told me.."U are late.... your wife already given birth....."

masuk jer bilik..aku tgk anak aku da ada kat baby box....alhamdulilllah....

aku dapat baby ke3...... Boy...kawan aku tuk teman kan aku naik beskal......



.....

3 comments:

Laracroft74 said...

tahniah beb...yang penting semua selamat..syoknya dah ada baby boy..sure bakal kaki kayuh beskal gak..

akmalhizam said...

tahniah untuk korang sefamili.
dah start menabung untuk beli beskal2 boy tu nanti?
:)
apa nama?

Mandie said...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com